Sunday 2 September 2012

Eastern Ranges - 2, 3, 4 BHK Premium Residences at Keshavnagar, Mundhwa, Eastern Pune by Phadnis Properties


Eastern Ranges - 2, 3, 4 BHK Premium Residences at Keshavnagar, Mundhwa, Eastern Pune by Phadnis Properties



Eastern Ranges - Rising Residences at Keshavnagar, Eastern Pune by Phadnis Properties by Phadnis Group by jungle_concrete
Via Flickr:
Eastern Ranges - Rising Residences at Keshavnagar, Eastern Pune by Phadnis Properties by Phadnis Group. For more Real Estate updates, visit indianconcretejungle.blogspot.in

2, 3 and 4 BHK luxurious apartments, premium garden apartments and super premium, exclusive penthouses at Eastern Ranges, Keshavnagar, Pune by Phadnis Group

Site Address:

Sr. No. 8, Eastern Ranges, Near Renuka Mata Mandir, Keshavnagar, Mundhwa, 
Pune - 411036

Proximities: 

Airport – 20 min. 
Hospitals – 15 min. 
Koregaon Park – 15 min. 
Hotel Radisson – 20 min. 
EON SEZ – 10 min. 

Within the close vicinity Kalyaninagar, Magarpatta, Star and Business class hotels, Malls & Multiplexes, Schools & Hospital etc.

www.phadnisgroup.com

Download Eastern Ranges, Keshavnagar, Pune E-Brochure

Also visit popular post on Residential projects in East Pune 

Amenities:
  • Grand entrance lobby
  • Covered entry porch
  • Lounge
  • Cafeteria
  • Conference room + Video Conferencing
  • Internet facility
  • Library
  • Party Lawn
  • Swimming Pool
  • Children / baby pool
  • Gym with state-of-the-art equipment
  • Indoor Games
  • Outdoor Games
  • Spa Health Club





No comments:

Post a Comment